Opdrachtgevers

 

Kennik Media werkt zowel met eenmalige opdrachtgevers als vaste partners. Dit doen we altijd met hetzelfde doel; het beste resultaat voor zowel de opdrachtgever als de klant. We zijn trots op onze mooie samenwerkingen waarvan u hier een aantal ziet.

 Gemeente Hilversum

Voor de gemeente Hilversum maakten we voorjaar 2013 een fraai magazine als visitekaartje voor Mediastad Hilversum.

Toerisme Utrecht

Toerisme Utrecht heeft als belangrijkste doel het bevorderen van de voorkeur voor Utrecht onder toeristen en zakelijke bezoekers. In 2011 heeft Kennik Media voor het eerst in samenwerking met Toerisme Utrecht de Stadsgids gerealiseerd. In 2012 heeft deze uitgaven een vervolg gekregen en is de samenwerking uitgebreid door de verkoop en advisering van het Partnerplan te verzorgen. Deze samenwerking zetten we in 2013 voort. 

 

Projectbureau Nieuwe Hollandse Waterlinie / Stichting Liniebreed Ondernemen

In eigen beheer maakt Kennik Media een magazine ter promotie van de Nieuwe Hollandse Waterlinie. Hiervoor krijgt Kennik Media ondersteuning van het projectbureau en de stichting. 

Stichting Itrovator / Regionaal Bureau voor Toerisme Gooi & Vecht

In 2011 heeft Kennik Media samen met Stichting Itrovator een partnerplan structuur opgezet voor de regio Gooi & Vecht. Na het verdwijnen van de VVV werd er gezocht naar een nieuwe mogelijkheid om de regio te promoten. Kennik Media heeft samenwerkende partijen bij elkaar gezocht. Daarnaast hebben we enkele mooie producten gerealiseerd. In 2012 is het Regionaal Bureau voor Toerisme Gooi & Vecht met deze basis zelfstandig aan de slag gegaan.

 

Bosscher & Klein, Bureau voor destinatiewerking

Marianne Klein en Lisa Bosscher hebben zeer veel ervaring in de (zakelijke) toeristische markt. Samen hebben we onze krachten gebundeld en een prachtige campagne ter promotie van de Utrechtse Heuvelrug uitgevoerd. Met prachtige toeristische gidsen en recreatieve kranten als resultaat.

 

Slijterij de Vuurtoren

Soms komen er mogelijkheden voorbij waarvan wij heel enthousiast worden. Via twitter vernamen we van de verhuizing van de slijterij van Petra de Boevere. Om haar nieuwe locatie bekendheid te geven maakten we een bijzondere openingskrant en werden we natuurlijk één van haar VIP klanten. Bijzonder omdat de inhoud van de krant tot stand kwam via de twittervrienden van Petra. Zo maakte een online fenomeen een offline uitgave!