Projecten 2011

Partnerplan iTRovator Gooi & Vechtstreek

Het partnerplan is een gezamenlijk initiatief van iTRovator en het RBT Gooi & Vecht. Zij verzorgen vanaf 2011 de toeristische marketing en promotie in de regio Gooi & Vecht. Kennik Media verzorgt de advisering en de verkoop van het partnerplan en heeft bijgedragen aan de realisatie van diverse toeristische producten.
Kijk hier voor meer informatie over de samenwerking met ITRovator Gooi & Vechtstreek.

Magazine 'Beleef de Nieuwe Hollandse Waterlinie', tweede uitgave september 2011

In opdracht van het Projectbureau Nieuwe Hollandse Waterlinie draagt Kennik Media zorg voor de ontwikkeling van een magazine over de Nieuwe Hollandse Waterlinie.
Doel: Profilering van de Hollandse Waterlinie in de toeristische markt, rondom de Fortenmaand (september).
Oplage: 50.000 exemplaren
Verspreiding: Toeristische locaties in Noord-Holland, Utrecht, Noord-Brabant en Gelderland.
Bekijk hier de uitgave online.

 

Recreatiekrant 'Uit in de Utrechtse Heuvelrug', uitgave zomer 2011

In samenwerking met LVTPR, het projectbureau wat
Doel: Toerisme en recreatie in de Utrechtse heuvelrug bevorderen
Oplage: 120.000 exemplaren
Verspreiding: Huis aan huis verspreiding in Utrechtse Heuvelrug.
Bekijk hier de recreatiekrant.

Toeristische Gids Utrechtse Heuvelrug, uitgave juni 2011

In samenwerking met LVTPR
Doel: Toeristen in Utrecht Heuvelrug informeren
Oplage: 20.000 stuks
Verspreiding: Gemeenten, VVV's, beurzen en doelgerichte media.
Bekijk hier de toeristische gids 2011. 

Huis aan huis krant 'Ondernemend Gooi en Vecht' uitgave juni 2011

Samenwerkingproject met Business School Notenboom Hilversum & Itrovator / RBT Gooi & Vecht
Thema: Innovatie in toerisme & recreatie
Oplage 120.000 exemplaren
Verspreiding: Huis aan huis in regio Gooi & Vecht
Lees hier de  Ondernemend Gooi & Vecht krant.

Magazine 'Beleef de Nieuwe Hollandse Waterlinie', eerste uitgave april 2011

In opdracht van het Projectbureau NHW draagt Kennik Media zorg voor de ontwikkeling van een Glossy magazine over de Nieuwe Hollandse Waterlinie.
Doel: Profilering van de  Waterlinie in de toeristische markt.
Oplage: 50.000 exemplaren
Verspreiding: Culturele en toeristische instellingen in Nederland, fortenondernemers, VVV vestigingen in de omgeving van de Waterlinie. 
Kijk hier voor meer informatie over het magazine.

Stadsgids Utrecht, uitgave februari 2011

In samenwerking met Toerisme Utrecht
Doel: Toeristen in Utrecht informeren
Oplage: 42.000 stuks in verschillende talen. 
Verspreiding: Gemeente Utrecht, VVV's, beurzen en doelgerichte media.
Kijk hier voor meer informatie over de stadsgids