Projecten 2012

Partnerplan Toerisme Utrecht

Toerisme Utrecht biedt partners de mogelijkheid om te participeren in de marketing- en promotie van Utrecht. Waar ondernemers afzonderlijk voor hoge kosten en een forse tijdsinspanning staan, kan via Toerisme Utrecht de doelgroep collectief veel efficiënter en voordeliger worden bereikt. In opdracht van Toerisme Utrecht verzorgt Kennik Media de advisering en de verkoop van het partnerplan.
Kijk hier voor meer informatie over het partnerplan.

 

RTi Hilversum

RTi Hilversum is de lokale omroep van de gemeente Hilversum. Kennik Media verzorgt advertentie mogelijkheden op de zender via kabelkrant en radio- en televisiecommercials.
Lees hier meer over de samenwerking met RTi Hilversum.

 

Scenecs Filmfestival, in uitvoer

Op dit moment werkt Kennik Media voor Scenics aan een programma magazine en promotiebijlage in de regionale krant. Het Scenecs internationaal filmfestival vindt plaats in Amersfoort van 30 oktober tot en met 4 november. 

 

Programma magazine Open Studio Dagen, uitgave september 2012

Samen met de Stichting Open Studio Dagen heeft Kennik Media ter versterking van het evenement een magazine ontwikkeld. Bezoekers van de Open Studio Dagen ontvingen bij binnenkomst een magazine met hierin een plattegrond, omschrijving van de activiteiten, leuke routes, prijsvragen en nog veel meer.
Doel: Bezoekers van het evenement informeren
Oplage: 15.000 exemplaren
Verspreiding: Bezoekers en participanten Open Studio Dagen
Bekijk hier het programma magazine.

 

Openingskrant de Vuurtoren, uitgave juni 2012

In opdracht van Petra de Boevere, oftewel het Slijterijmeisje het social media fenomeen,  realiseerden we een speciale (offline) openingskrant.
Doel: Bekendheid geven aan de nieuwe vestiging in Sluis.
Oplage: 65.000 exemplaren.
Verspreiding: Huis-aan-huis onder de inwoners van Zeeuws-Vlaanderen (NL) en Vlaanderen (B), onder klanten, via leveranciers en andere betrokkenen.
Natuurlijk is deze openingskrant ook online te lezen, bekijk de krant hier.

Magazine 'Beleef de Nieuwe Hollandse Waterlinie', uitgave mei 2012

In opdracht van het Projectbureau Nieuwe Hollandse Waterlinie en de stichting Liniebreed Ondernemen draagt Kennik Media zorg voor de ontwikkeling van een glossy magazine voor en over de Nieuwe Hollandse Waterlinie.
Doel: Profilering van de Hollandse Waterlinie als toeristische bestemming.
Oplage: 50.000 exemplaren.
Verspreiding: 1200 locaties waaronder culturele en toeristische instellingen, forten en linieondernemers.
Bekijk hier het magazine 'Beleef de Nieuwe Hollandse Waterlinie' 

 

Stadsgids Utrecht, uitgave januari 2012

In samenwerking met Toerisme Utrecht realiseerden we voor het tweede jaar de Stadsgids Utrecht. De brochure met toeristische informatie over de stad Utrecht voor Nederlandse en buitenlandse toeristen.
Doel: Toeristen in Utrecht informeren.
Oplage: 42.000 stuks.
Taal: Nederlands, Engels, Duits, Frans, Spaans en Italiaans.
Verspreiding: Gemeente utrecht, VVV's, beurzen, toeristische locaties in en rondom Utrecht en doelgerichte media.
Bekijk hier de Stadsgids Utrecht 2012